Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Sözleri, Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Şarkı Sözü, Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Lyrics, Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ebru Gündeş Şarkı SözleriEbru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor şarkı sözlerinden önce Ebru Gündeş ile ilgili kısa bilgi;

Ebru Gündeş, 12 Ekim 1974, İstanbul doğumludur...

Konfeksiyon işçisi iken Neşe Demirkat ile tanışarak, Koral Sarıtaş ile Selçuk Tekay'in bulunduğu Marş Müzik Yapım ile anlaşır. Ebru Gündeş, albüm hazırlıklarına başlamadan önce Emel Sayın´a vokalistlik yapmıştır.

1993 yılında Tanrı Misafiri adlı ilk albümü piyasaya çıkar. Selçuk Tekay´ın prodüktörlüğünü, Özkan Turgay´ın aranjörlüğünü yaptığı albümde Gündeş, ilk albümünde milyonluk satış rakamına ulaşır.

Ebru Gündeş, ilk albümün ardından hemen ikinci albümün hazırlıklarına başlar ve ertesi yıl 'Tatlı Bela' yayınlanır. Genç sanatçı, 'Tatlı Bela'da bu sefer ağırlıklı olarak slow ve romantik parçalar seslendirir. Bu albümle Gündeş, 1995 yılında 1. Kral TV Video Müzik Ödülleri´nde 'En İyi Kadın TSM Sanatçısı' ödülünü alır.

Ebru Gündeş, 2010 yılında İran Azerisi iş adamı Rıza Sarraf'la evlenmiştir. 15 Ekim 2011'de Alara isimli kızı dünyaya geldi.
Ebru Gündeş - Bana Herşey Seni Hatırlatıyor Şarkı Sözleri

Hatıralar sarmış dört bir yanımı
Baktığım her yerde izin duruyor
Ben seni düşünmek istemesemde
Bana herşey seni hatırlatıyor
Bana herşey seni hatırlatıyor

Beraber yürüdük biz bu yollarda
Beraber ıslandık yağan yagmurda
Şimdi dinlediğim tüm şarkılarda
Bana herşey seni hatırlatıyor

Gökyüzünde güneş o gözlerini
Çatlayan topraklar bu hasretini
Yakılan her ateş bitmez sevgini
Bana herşey seni hatırlatıyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »