Cem Karaca - Baba Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cem Karaca - Baba Sözleri, Cem Karaca - Baba Şarkı Sözü, Cem Karaca - Baba Lyrics, Cem Karaca - Baba Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cem Karaca Şarkı SözleriCem Karaca - Baba şarkı sözlerinden önce Cem Karaca ile ilgili kısaca bilgi;

Cem Karaca, 5 Nisan 1945, İstanbul, doğumludur. 8 Şubat 2004, İstanbul'da vefat etti.

Anadolu Rock müziğinin kurucularındandır. Babası Azerbaycan asıllı Mehmet Karaca, annesi ise Ermeni asıllı Toto Karaca'dır.

Şubat 1967'de gitarist Mehmet Soyarslan'ın kurduğu Apaşlar grubu ile tanışıp, batı müziği söyleyen grubun yönünü doğuya döndürdü.

Cem Karaca, Kasım 1972'de ise Moğollar grubu ile birleşti. 150 civarında şarkısı bulunan Cem Karaca, 22 Aralık 1965 yılında Semra Özgür ile evlendi. Daha sonra ise 4 evlilik daha yaptı.

Son eşi İklim Karaca, Cem Karaca'nın Barış Manço ile kardeş olduğunu iddia etmişti...
Cem Karaca - Baba Şarkı Sözleri
Bir dolu şey söylendi analar için
Ana gibi yar Bağdat gibi diyar dediler
Ama hep analar için
Uzakta çok uzakta bulutların orada
Oradasın babam bulutların orada yukarlarda
Daha dün geçmişten bahseder
Kahvemi içerdin aynı köşende
Şimdi ise ne kaldı geriye senden
Bir kara ıslak tümsek birde taş bana
Bir avuç altın öğüt mirasın bana
Ellerinle anlatır dilinle söylerdin
Gözlerinle sever belli etmezdin
Biliyor ve inanıyorum şimdi yukarda
Koruyor ve gözetliyorsun beni hala
Bir dolu şey söylendi analar için
Bu da benim ağıtım olsun ardından baba

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »