Candan Erçetin - Herkes Gibisin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Candan Erçetin - Herkes Gibisin Sözleri, Candan Erçetin - Herkes Gibisin Şarkı Sözü, Candan Erçetin - Herkes Gibisin Lyrics, Candan Erçetin - Herkes Gibisin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Candan Erçetin  Şarkı SözleriCandan Erçetin - Herkes Gibisin şarkı sözlerinden önce Candan Erçetin ile ilgili kısa bilgi;

Candan Erçetin, 10 Şubat 1963, Kırklareli doğumludur.Türk şarkıcı, söz yazarı, besteci ve öğretmendir.

Erçetin, müzikal kariyerinin yanı sıra çeşitli projelerde de yer aldı. 1994'te sunuculuk yapmaya başladı.

2013 yılında Milyonlarca Kuştuk isimli 14 şarkıdan oluşan, Nazım Hikmet'in "Bence sende artık herkes gibisin" isimli şiirinin de şarkıya dönüştürülmüş hali bulunan bir albüm çıkardı.

2013'te Galatasaray Spor Kulübü'nde başkan yardımcısı görevine getirildi.

Candan Erçetin - Herkes Gibisin Şarkı Sözleri
Ah aman aman aman
Yazık olmuş senin uğruna
Döktüğüm göz yaşına
Değmezmiş geceler boyu
Hasretinle yandığıma
Uzaktan bakıp bakıp
Yanındakileri kıskandığıma

Bileydim bir gün gelecek
Sende sevdiğim her şey değişecek
Kor gibi yanan yüreğim sönecek
Bu gönül senden de vazgeçecek

Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor
Onlardan kalbime sevda geçmiyor
Ben yordum ruhumu biraz da sen yor
Çünkü bence şimdi herkes gibisin

Yolunu beklerken daha dün gece
Kaçıyorum bugün senden gizlice
Kalbime baktım da işte iyice
Anladım ki sen de herkes gibisin

Büsbütün unuttum seni eminim
Maziye karıştı şimdi yeminim
Kalbimde senin için yok bile kinim
Bence sen de şimdi herkes gibisin

Söz: Nazım Hikmet Ran
Müzik: Candan Erçetin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »