Betül Demir - Yola Devam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Yola Devam Sözleri, Betül Demir - Yola Devam Şarkı Sözü, Betül Demir - Yola Devam Lyrics, Betül Demir - Yola Devam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Yola Devam şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Yola Devam Şarkı Sözleri

En ufak bir sözde çok üzülürdüm eskiden
Kırılır küserdim kendime, kızardım haybeden
Yarım yamalak her şeyi sayardım büyük hikayeden
Korkardım aşkta suç işlemeye, kaçardım ihlalden

Bu defa ben oyunu bozdum, kusura bakma seni de yordum
Alt tarafı bak beş harfli dünya, acıyı sildim kötüyü kovdum

Bugün herkes şahit, özgürlüğümü ilan ediyorum
Duracak mı sanıyorsun beni, yola devam ediyorum
Yalanlardan sıkıldım her şeye isyan ediyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »