Betül Demir - Herkes Haklı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Herkes Haklı Sözleri, Betül Demir - Herkes Haklı Şarkı Sözü, Betül Demir - Herkes Haklı Lyrics, Betül Demir - Herkes Haklı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Herkes Haklı şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Herkes Haklı Şarkı Sözleri

Kime kızayım hangi nedenle ne hakla
DNA'mız değişik yüzde bir farkla
Bulduğumuz kusurlar tanıdık yakinen
Kim atmıyor icap edince binbir takla

Of ya herkes haklı aslında
Of ya kinim de yok kastım da
Of ya yine tongaya bastım da
Aklıma uydum kalbimi es geçtim

Hop hop hop hop hop bir dur toplıycam
Yok yok yok yok yok bir daha yapmıycam
Oh oh oh be söyledim kurtuldum
Sen hala sus inadından çatlıycan

Ne şan şöhret ne ev araba derdim
Çok pahalıya patladı lakin öğrendim
Liseyi de bitirdim üniversiteyi de
Halim vaktim yerinde kendimden terkim

Of ya nalıncı keseri gibiyiz
Of ya cehennemin dibiyiz
Of ya seni fırdöndü hadsiz
Zorlana zorlana sonunda hazmettik.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »