Aynur Aydın - The World I Know Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - The World I Know Sözleri, Aynur Aydın - The World I Know Şarkı Sözü, Aynur Aydın - The World I Know Lyrics, Aynur Aydın - The World I Know Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - The World I Know şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - The World I Know Şarkı Sözleri

It was meant to happen

It`s was time for the end

Now i`m calling your name

Out ın the rain

Still remember back then

Thought our love could never end

Still ı`m calling your name

I`m not ok

Cause i always thought

You would save my heart

That you`d always be around

And ı never though

The we`d fall apart

Help me out

I`m in pain and i`m lost

Get me back to the world ı know

While my tears are drying

I am breathing at last

But the scar stays the same

Won`t fade away

Google Translate Çeviri

Bu gerçekleşmesi gerekiyordu

It`s sonu için zaman oldu

Şimdi ismini çağıran i`m

Yağmur ın Out

Hala geri hatırlıyorum

Aşkımız hiç bitmeyecek olabilir Düşünce

Hala senin adını çağıran I`m

I`m tamam değil

Ben hep düşündüm Nedeni

Sen benim kalbimi kurtarmak istiyorum

O Şunu söndürsen her zaman etrafında olmak

Ve olsa asla ı

We`d paramparça

Bana yardım et

I`m ağrı ve kayıp I`m

Dünya Bilmem beni geri alın

Gözyaşlarım kurutma ederken

Ben sonunda nefes am

Ama yara aynı kalır

Fade away `kazandı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »