Aynur Aydın - Headphones Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - Headphones Sözleri, Aynur Aydın - Headphones Şarkı Sözü, Aynur Aydın - Headphones Lyrics, Aynur Aydın - Headphones Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - Headphones şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - Headphones Şarkı Sözleri

In my head
You`re the only thing that`s going round
Can`t resist
I`m so fascinated by the sound

You play on and on
Every day, every night
It`s the sweetest song
Every note feels so right

Now i know what i wanna hear loud
My heart ıs still crying ıt out
There`s nothing else when you`re near
In my headphones
In my headphones
Now the sound is so deafennig
Round over and over again
How i always can hear you sing
In my headphones
In my headphones

Take me there
All i want is us in stereo
I don`t care
`bout nothing else that`s on the radio

You play on and on
Every day, every night
It`s the sweetest song
Every note feels so right

Now ı know what ı wanna hear loud
My heart ıs still crying ıt out
There`s nothing else when you`re near
In my headphones
In my headphones
Now the sound ıs so deafennig
Round over and over again
How i always can hear you sing
In my headphones
In my headphones

Google Translate Çeviri

Kafamda
Tek şey yuvarlak gidiyor that`s sensin
karşı can`t
I`m so ses hayran

Sen ve üzerinde oynamak
Her gün, her gece
Tatlı şarkı it`s
Her nota çok doğru geliyor

Şimdi ben yüksek sesle duymak istiyorum biliyor
Kalbim ıs hala tahribatın ağlıyor
Zaman yakın you`re başka hiçbir şey İceride
Benim kulaklık
Benim kulaklık
Şimdi ses çok deafennig olduğunu
Yuvarlak tekrar tekrar
Ben her zaman şarkı duyabiliyorum nasıl
Benim kulaklık
Benim kulaklık

Beni oraya götür
Istediğim tüm stereo biziz
Umurumda değil
`radyoda başka bir şey hepsi bu dersin

Sen ve üzerinde oynamak
Her gün, her gece
Tatlı şarkı it`s
Her nota çok doğru geliyor

Şimdi ı yüksek sesle ne duymak ı bilmek istiyorum
Kalbim ıs hala tahribatın ağlıyor
Zaman yakın you`re başka hiçbir şey İceride
Benim kulaklık
Benim kulaklık
Şimdi ses çok deafennig ıs
Yuvarlak tekrar tekrar
Ben her zaman şarkı duyabiliyorum nasıl
Benim kulaklık
Benim kulaklık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »