Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Sözleri, Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Şarkı Sözü, Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Lyrics, Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - DNA (Çevirisiyle) Şarkı Sözleri

Just like fireworks fire burnt under my skin
But it was only one kiss
Now I'm calling out, crawling out, coming undone
I cannot handle this

I was drunk and I was a little lonely
Now you're living in my DNA

I've got your love in my DNA
You left a scar inside
I've got your taste in my DNA
Your love is just a lie

Would you cut it off, cut it off, out of my head
It was only one kiss
Won't you let me go, let me go, get out of here
I cannot handle this

I was drunk and I was a little lonely
Now you're living in my DNA

I've got your love in my DNA
You left a scar inside
I've got your taste in my DNA
Your love is just a lie


Try to align
Türkçe
DNA

Tıpkı bir havai fişek ateşi gibi derimi yaktı.
Oysa ki sadece bir öpücüktü
Şimdi seni çağırıyorum,seni arıyorum,geri geliyorum
Bununla başa çıkamam
Sarhoştum ve birazda yalnız
Şimdi DNA mın içinde yaşıyorsun

Aşkını DNA mın içine hapsettim
Bir geçmez yara bıraktın
Tadını DNA mda tattım
Aşkın sadece bir yalan

Düşüncelerim içinde dolaşmayı kesecek misin kesecek misin
Sadece bir öpücüktü
Beni bırakmayacaksın değil mi ,burada böylece
Bununla başa çıkamam
Sarhoştum ve birazda yalnız
Şimdi DNA mın içinde yaşıyorsun

Aşkını DNA mın içine hapsettim
Bir geçmez yara bıraktın
Tadını DNA mda tattım
Aşkın sadece bir yalan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »