Ahmet Şafak - Tamam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Tamam Sözleri, Ahmet Şafak - Tamam Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Tamam Lyrics, Ahmet Şafak - Tamam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Tamam şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Tamam Şarkı Sözleri
Tamam, ben anlamam aşktan meşkten
Tamam, çıkmışım aşk denilen köşkten
Tamam kalmışım bir başıma
Doymadım şu genç yaşıma
Düşmüşüm bir kavganın ortasına

Tamam, sen seversin hem çok seversin
Tamam, benim için vefasız dersin
Tamam, oysa sevmek feda etmektir
Bazen çok sevip de gitmektir
Yetinmektir düşle bir gülüşle
Tamam

Bilirim, yüreğim adam olmaz bilirim
Bilirim hem severim yoluna ölürüm
Olmuşum düş gezgini bir düş avcısı
Bendeki doğacak güzel günlerin sancısı
Yolumdan döndüremezler beni
Giden gitsin, aramam gideni
Seversen böyle hesapsız sev beni
Tut elimi, ver elini, sevmişim bir kez seni
Tamam

Ben aşktan anlamam haa
Oysa bir bıçak değmiş gibi bölünmüş düşlerim
Gayri iflah olmayız
Sen bir yerde ben bir dar da
Eski bir vatan kadar uzağız işte
Destanlar kadar yakın
Uzat ellerini cano yarama dokun
Belki böyle sevmemeli bir insan
sevmemeli bu zaman da
böyle ölümüne erkekçesine
bir kartal olmamalı ömrün doruklarında
Böyle kanadı kırık zemheride çırılçıplak
Gel de bu vahşi yanını
Bu en asil yanını
Kolaysa bırak cano
Kolaysa bırak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »