Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Sözleri, Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Lyrics, Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Pusu Gözlüm şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Pusu Gözlüm Şarkı Sözleri
Senin için geldim ben bu ellere
Yine senin yüzünden gidiyorum
Bu sevdanın bedelini sevdiğim
Hasretinden yanarak ödüyorum

Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm (nakarat x2)

Ben seni sensizde sevmeyi bildim
Ne kendin güldün ne beni güldürdün
Eller pusu kurdu sevdam üstüne
Sen bir hoyrat bakışınla öldürdün

Kurşun yedim hançer yedim sevdiğim
Böyle yara bere ben hiç görmedim
Oy pusu gözlüm (nakarat x2)

Yaylaların çocuğuyum ben
Yıldızların hilalle öpüştüğü dağların başında
Türküler söylerdim
Bu şehir o güzel gözlerinle çağırdı beni
Vuruldum rutubet kokan bir köşe başında
O güzel gözlerine
Bakışların pusuymuş meğer
Vay ki vay..
Bu şehir ne güzel silah bulmuş kendine
Bu şehrin insafı yok gülüm
Bu şehrin dağları yok
Pusu gözlüm
Gökdelenlerin tepesinde kekik kokulu türküler söyledim
İşte ben bu yüzden suçluyum !!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »