Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Sözleri, Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Lyrics, Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Kırmızı Beyaz Yarim Şarkı Sözleri
Gözümü açıp da seni görmüşüm
Vurulmuşum yanmışım
Kırmızın kanıma işlmeiş benim
Beyazınla kanmışım

Sar beni sar beni
Çektiğim çilelerde yaban ellerden
Sor beni sor beni
Kırmızın ateşlere kor beni ahhhhh..

Kırmızı beyaz yarim
Gel bana biraz yarim
Yakışır bu naz yarim gel
Dilimde niyaz yarim gel

Ne uçarı şeysin tutamam seni
Atmam atamam seni
Verseler dünyayı almam billahi
Değişmem senin gölgeni

Gör beni gör beni
İlmik ilmik sevdamla ör beni
Bakamam başkasına
Eller sansa da kör beni ahhhh...

Kırmızı beyaz yarim
Gel bana biraz yarim
Yakışır bu naz yarim gel
Dilimde niyaz yarim gel

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »