Ahmet Şafak - Kozan Dağı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Kozan Dağı Sözleri, Ahmet Şafak - Kozan Dağı Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Kozan Dağı Lyrics, Ahmet Şafak - Kozan Dağı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Kozan Dağı şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Kozan Dağı Şarkı SözleriKozan Dağı Çatal Matal (Hey Belalım Aman)
Arasında Aslan Yatar (Yârim Ömrüm Ey Ben Yandım Aman)
Bir Yiğide Bir Gelin Yeter (Beyler Aman Aman Aman)
İki alanın Derdi Artar (Amman)

Amman Ali'm Ali'm
Pek Güzel Yarim
Ben Dayanamam
Sen El Oğlusun
Ben Güvenemem

Çıktım Kozanın Dağına (Hey Belalım Aman)
Karı Dizleyi Dizleyi (Yârim Ömrüm Ey Ben Yandım Aman)
Yaralarım Göz Göz Oldu (Beyler Aman Aman Aman)
Cerrah Gözleyi Gözleyi (Amman)

Amman Ali'm Ali'm
Pek Güzel Yarim
Ben Dayanamam
Sen El Oğlusun
Ben Güvenemem

Kıratım Ürktü Boşandı (Hey Belalım Aman)
Üzengim Yere Döşendi (Yârim Ömrüm Ey Ben Yandım Aman)
Ne Yatarsın Kozanoğlu (Beyler Aman Aman Aman)
Kılıncı Düşman Kuşandı (Amman)

Amman Ali'm Ali'm
Pek Güzel Yarim
Ben Dayanamam
Sen El Oğlusun
Ben Güvenemem

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »