Ahmet Şafak - Kader Katibi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Kader Katibi Sözleri, Ahmet Şafak - Kader Katibi Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Kader Katibi Lyrics, Ahmet Şafak - Kader Katibi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Kader Katibi şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Kader Katibi Şarkı Sözleri
Kader katibine selam söyleyin
Bu sevdadan sıtkım sıyrıldı benim
Bir aşk yüzünden çok çekti deyin
Canım bedenimden ayrıldı benim
Canım bedenimden ayrıldı benim oyy gençliğim

Canım dediklerim canımı yaktı
Elimi verdiğim elimi büktü
Kokmaz dedikleri tuz bile koktu
Gönlüm bin yerinden kırıldı benim
Kalbim bin yerinden kırıldı benim oyy gençliğim

Sevdiğim canımı pazar ettide bir akça fiyatım olmadı benim
Meydanı dar ettim nice yiğide bu aşka mecalim kalmadı benim
Bu aşka mecalim kalmadı benim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »