Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Sözleri, Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Lyrics, Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Gada Gözlüm şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Gada Gözlüm Şarkı Sözleri
BUGÜN YİNE SEVDAN İLE BELALI BAŞIM
BUGÜN YİNE HASRETİNDİR EKMEĞİM AŞIM
DÖNMEYECEK SEVECEĞİM SENİ BANA DEK
GELECEKSİN YOLLARIMA GÜLLER DÖKEREK

EY BENİM GADALARA GELDİĞİM
EY BENİM HASRETİNDEN ÖLDÜĞÜM
DÖNMEDİĞİM AH ÇEKEREK YANDIĞIM
BELA GÖZLÜ O YAR ILE SARSINLAR BENİ

TUTUNMUŞUM GÖZLERİNE TUTUNMUŞUM YÜREĞİNE
GADALARIN BANA GELSİN VURSUNLAR BENİ
ZEMHERİYE KARA KIŞA KURAK ÇÖLE DAĞA TAŞA
ADIM VERİPTE ATAŞA KOYSUNLAR BENİ

EY BENİM GADALARA GELDİĞİM
EY BENİM HASRETİNDEN ÖLDÜĞÜM
BIKMADİĞİM AH ÇEKEREK YANDIĞIM
BELA GÖZLÜ O YAR ILE SARSINLAR BENİ

SEVMEK SILADA GURBETİ YAŞAMAKSA
SEVDAYI CAN ÖZÜNDE TAŞIMAKSA
DÖNMEYECEK SEVECEĞİM SENİ BANA DEK
GELECEKSİN YOLLARIMA GÜLLER DÖKEREK

EY BENİM GADALARA GELDİĞİM
EY BENİM HASRETİNDEN ÖLDÜĞÜM
BIKMADİĞİM AH ÇEKEREK YANDIĞIM
BELA GÖZLÜ O YAR ILE SARSINLAR BENİ

TUTUNMUŞUM GÖZLERİNE TUTUNMUŞUM YÜREĞİNE
GADALARIN BANA GELSİN VURSUNLAR BENİ
ZEMHERİYE KARA KIŞA KURAK ÇÖLE DAĞA TAŞA
ADIM VERİPTE ATAŞA KOYSUNLAR BENİ

EY BENİM GADALARA GELDİĞİM
EY BENİM HASRETİNDEN ÖLDÜĞÜM
DÖNMEDİĞİM AH ÇEKEREK YANDIĞIM
GADA GÖZLÜ O YAR ILE SARSINLAR BENİ

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »