Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Sözleri, Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Lyrics, Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Bu Aşkı Öldüremezsin Şarkı Sözleri
Anladım bu aşkı öldüreceksin
Anladım elleri güldüreceksin
Katlime ferman yazıp geceyi
Aklınca gündüze döndüreceksin
Anladım bu işin lamı cimi yok
Kurdugun darağacının silicimi yok
Ne yazık ben ölmem ölemem aşkım
Aşkı yaşayana ne yapar ölüm
Bu aşkı öldüremezsin.....
Elleri güldürmezsin....
Aşka kurşun işlemez gülüm
Sensiz hayat zaten bir ölüm
Sen sen ol kendin ol gülüm
Ben ölmem senle yaşarım
Yine sevdana koşarım elimden gelsede ölüm..
Bu aşkı öldüremzsin....
Elleri güldüremezsin....

Ben ki aşkımla katran karası geceleri güneşele buluşturmuşum
Demir dağları eritmişim gökcek sevdalara yoldaş olmuşum
Yetim kalmışım kısacası avı biçmişim pusulardan geçmişim
Bin kere ölmüşüm ama bir kere öldürmemişim aşkımı..!!
Aşka kurşun işlemez gülüm sensiz hayat zaten ölüm...

Gözlerin bir vakit beni yakardı
Yüreğin yüreğime akardı
Şaçların memleketim gibi kokardı
Nasıl edip beni öldüreceksin?
Bir köşe başında bu genç yaşımda
Bir ölüm yoldaşım gibi peşimde
Seni düşündüğüm an çıkıp karşıma
Ecel olup nasıl tetik düşüreceksin?
Bu aşkı öldüremezsin......
Elleri güldüremezsin......
Aşka kurşun işlemez gülüm
Sensiz hayat zaten ölüm
Sen sen ol kendin ol gülüm
Ben ölmem senle yaşarım
Yine sevdana koşarım
Elimden gelse de ölüm...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »