Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Sözleri, Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Lyrics, Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Beni Ellere Sorma şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Beni Ellere Sorma Şarkı Sözleri
Beni yabana atma aşkı unuttum sanma
Hep böyle geçmem kendimden silmem aşkı yuregimden
Ben ki ferhata kan kardeş mecnunla dönmez yoldaşım
Aşk yolunda ölürüm ben ,kesilir eğilmez başım

Beni elere sorma ne olur sen anla
Beni onlara sorma ne olur sen anla
Bagrıma taş basarım degişirim zamanla


Ben ki yenilmez savaşçı yenildim sana karşı
Yenik düştüm gözlerine baldan tatlı sözlerine
Sorma bugün ne haldeyim bir garip yaban eldeyim
Umut veremem sana kıyamam baharıma

Beni ellere sorma ne olur sen anla
Beni onlara sorma ne olur sen anla
Bağrıma taş basarım değişirim zamanla

Beyaz bir güvercin kanadında yakaladım hayatı
Ve sonra yüreğine kondu beni elere sorma ne olur san anla
Günmü gördük gülüm puslu bir gökyuzunde asılı kaldı düşlerimiz
Yarmı gördük gülüm bir yetimin mahsum yüzünde emanet kaldı gülüşlerimiz
Gözlerinde kilitledim hayatı bırak öyle kalsın
Beni elere sorma ne olur sen anla

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »