Pinhani - Zaman Beklemez Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Zaman Beklemez Sözleri, Pinhani - Zaman Beklemez Şarkı Sözü, Pinhani - Zaman Beklemez Lyrics, Pinhani - Zaman Beklemez Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Zaman Beklemez şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Zaman Beklemez Şarkı Sözleri
Kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
Ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla
Bir düşman gibi gel üstüme , özletme kendini
Sen bir dost gibi , kardeş gibi özlenen sevgili

Sabrı öğütler zaman , oysa odur durmayan
Ben beklerim de zaman beklemez ki beni

İyisi mi sen kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
Ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »