Pinhani - Çok Da Umrumda Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Çok Da Umrumda Sözleri, Pinhani - Çok Da Umrumda Şarkı Sözü, Pinhani - Çok Da Umrumda Lyrics, Pinhani - Çok Da Umrumda Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Çok Da Umrumda şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Çok Da Umrumda Şarkı Sözleri
hayat boş elde var sıfır
hiç bişey yok yine yalnızım
bir tek ben varım etrafımda
hiç kimse yok ki başka

oysa alışmıştım sana görmeyi
hergün seni başka başka
nerdesin bilmiyorum ve seni hiç özlemiyorum

bugün uzaksın bana
çok da umrumda
ağlıyorum sanma
sakın ha üzülme benim adıma
bu da fazla koyar bana(2)

yoldan geçen herkesin aklına
takılırsın ah bi sana baksa
başka ne istersinki sen bundan daha fazla

evet hoşsun güzelsin ama
sadece bunlar yetmezki bana
nerdesin bilmiyorum ama
seni hiç istemiyorum

bugün uzaksın bana
çok da umrumda
ağlıyorum sanma
sakın ha üzülme benim adıma
bu da fazla koyar bana(5)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »