Pinhani - Beni Unutur Musun Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Beni Unutur Musun Sözleri, Pinhani - Beni Unutur Musun Şarkı Sözü, Pinhani - Beni Unutur Musun Lyrics, Pinhani - Beni Unutur Musun Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Beni Unutur Musun şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Beni Unutur Musun Şarkı Sözleri
saat dördü çoktan geçmiş durumda
bütün yollar çıkmaz bu vakitten sonra
kimler doğru söyler hayatı hakkında ?
tek doğru zaten yoktur şanslıyız aslında...
bilmem şuanda sende bi barda sabahlıyor musun ?
yoksa yatağında her gece mışıl mışıl uyuyor musun ?
birgün olurda yorgun düşersen beni unutur musun ?
bir şeyler kalırsa içinde daima daima daima orda dursun...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »