Nilüfer - Başka Sözüm Yok Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nilüfer - Başka Sözüm Yok Sözleri, Nilüfer - Başka Sözüm Yok Şarkı Sözü, Nilüfer - Başka Sözüm Yok Lyrics, Nilüfer - Başka Sözüm Yok Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nilüfer Şarkı SözleriNilüfer - Başka Sözüm Yok şarkı sözlerinden önce Nilüfer ile ilgili kısaca bilgi;

Nilüfer, 31 Mayıs 1955; Cihangir, Beyoğlu, İstanbul doğumludur. Soyadı Yumlu'dur.

İlk 45'liğini 1972 yılında çıkaran Nilüfer, müzik hayatında ki asıl çıkışını 1973'te yayınladığı "Dünya Dönüyor" ile yakaladı.

Ünlü sanatçı Kayahan ile uzun yıllar çok güzel işler başaran Nilüfer, Türk müzik dünyasına pek çok klasik eserler kazandırdı.

1970 yılında, henüz İstanbul İtalyan Lisesi'nde öğrenciyken "Sensiz Yıllarda" adlı şarkıyla katıldığı Altın Ses Yarışması'nı kazandı.

14 Kasım 1997'de UNICEF'in iyi niyet elçisi ve Türkiye temsilcisi seçilen sanatçının, Altın Plak ve Altın Kelebek gibi birçok prestijli ödülleri bulunmaktadır.

Yıllardır göğüs kanseri hastalığı ile mücadele eden nilüfer bu hastalığı defalarca yendi.
Nilüfer - Başka Sözüm Yok Şarkı Sözleri
Bana mı sordun aşık olurken
Kızdırma beni durup dururken
Zaten dertlerim bana yetiyor
Git başımdan senle artık uğraşamam ben

Seviyordun bakmadın ki
Aklını bana takmadın ki
Senin aşkınla ölürken
Biraz olsun yanmadın ki

Anladım ki sende artık gözüm yok
Başka sözüm yok, başka sözüm yok

Artık çare yok, geri dönemem
Söz verdim ona, seni sevemem
Senin yerini tutar mı bilmem
Ne olursa olsun
Artık ondan vazgeçmem

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »