Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Sözleri, Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Şarkı Sözü, Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Lyrics, Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nazan Öncel Şarkı SözleriNazan Öncel - Anlamaya Çalış şarkı sözlerinden önce Nazan Öncel ile ilgili kısaca bilgi;

Nazan Öncel, 6 Şubat 1956 Karşıyaka, İzmir doğumludur. Lakabı Sokak Kızı'dır.

1981 yılında LP formatında yayınladığı ilk albümü tutmayınca müziğe 10 yıl boyunca ara verdi. 1992'de çıkardığı Bir Hadise Var albümü başarı sağlayınca takrar müzik hayatına başladı.

Henüz daha çocuk iken 1961 yılında Acı Tesadüf isimli sinema filminde başrol aldı.

1986 yılında İstanbul'a yerleşen sanatçı hem bir taraftan özel bir şirkette muhasebeci olarak çalıştı, hem de şansını tekrar denemek üzere diğer yandan besteler yapmaya devam etti.

1994 yılında "Ben Böyle Aşk Görmedim" albümüyle de başarısını perçinleyen sanatçı, bu albümüyle müzik dünyasına hit şarkılarda kazandırmış oldu.

20 Haziran 1996'da çıkardığı Sokak Kızı albümüyle ise tarzını sertleştirdi.

İskender Paydaş, Alper Erinç, Serkan Çağrı, Ahmet Koç gibi müzisyenleri keşfetmesi ve destek olması ile bilinen Nazan Öncel, ayrıca Tarkan, İbrahim Tatlıses, Özcan Deniz, Gülşen, Gökhan Özen, Alişan vb. bir çok sanatçıyıda verdiği şarkılarla zirveye yükseltti.

Hala yaptığı solo ve düet şarkılarla müzik hayatını başarılı bir şekilde sürdürmektedir...
Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Şarkı Sözleri
Kendine saklanmış dört odalı kalbim
Parçalanmış dağılmışım
Nerem doğru ki benim
Kafam bozulmuş zaten
İçim kıyılmış benim
Sİnirlerim perişan
Günler geçmiyor zaten
Uyku tutmuyor beni
Uykularım perişan

Ne kavuştuk ne ayrıldık
Çok üzüldük çok ağladık
Vurulmuş olduk bir kere
Bozma kalbini

Anlamaya çalış beni
Topla kendini
Ben çok ağladım bize (Ben çok anladım seni)
Üzme kendini (Yorma kendini)

Hanidir böyleyim
İçime kapandım
Kanadı bağlanmış
Bir kuş gibiyim

Kafam bozulmuş zaten
İçim kıyılmış benim
Sinirlerim perişan

İçim yanıyor zaten
Kalbime vurmuş benim
Duygularım perişan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »