Mustafa Sandal - Aptal Aşık Şarkı Sözleri

Sayfamızda Mustafa Sandal - Aptal Aşık Sözleri, Mustafa Sandal - Aptal Aşık Şarkı Sözü, Mustafa Sandal - Aptal Aşık Lyrics, Mustafa Sandal - Aptal Aşık Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Mustafa Sandal Şarkı SözleriMustafa Sandal - Aptal Aşık şarkı sözlerinden önce Mustafa Sandal ile ilgili kısaca bilgi;

Mustafa Sandal, 11 Ocak 1970, İstanbul doğumludur.

İlk müzik albümü, 1994 yılında yayınladığı Suç Bende isimli albümüdür. Öncesinde pek çok ünlü sanatçı için şarkılar yaptı.

Ayrıca, 1996 yılında Gölgede Aynı isimli albümüyle bir çok ödül kazanan Mustafa Sandal, 1998 yılında çıkardığı Detay isimli albümle de büyük bir ticari kazanç sağladı.

Daha sonra ise Sony Music'le sözleşme imzaladı ve Mustafa Sandal denince akla ilk gelen Araba adlı albümünü dünyanın dört bir tarafında satışa sundu.

Amerika ve İngiltere'de çeşitli üniversitelerde eğitim gören sanatçı, İngilizce, İtalyanca ve Fransızca bilmektedir. O Ses Türkiye isimli müzik yarışma programında da jüri üyeliği yaptı.
Mustafa Sandal - Aptal Aşık Şarkı Sözleri
Su gibi aziz olsan da bazen
Kurutuyorsun beni
Canımı yakan
Sözler söylesen de
Acıtmıyor ki

Hiç merak etme
Zafer kazanmadım
Bu gidişimde sadece
Birkaç ufak adım
Bir zayıf noktamı bulursun, evet

İşte bu en gerçek ben
Senin için yanıp sönen
Her zaman geri dönen
Ölümüne aptal aşık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »