Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Şarkı Sözleri

Sayfamızda Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Sözleri, Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Şarkı Sözü, Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Lyrics, Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Levent Dörter Şarkı SözleriLevent Dörter - Kırk Yılda Bir şarkı sözlerinden önce Levent Dörter ile ilgili kısaca bilgi;

Levent Dörter, 18 Eylül 1980, Ankara doğumludur.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi Bölümü mezunudur.

2011 yılında manken Tuğba Altıntop ile kısa süreli ilişki yaşadı.

1996 ve 2000 yılları arasında İstanbul’da Ortaköy, Levent ve Bağdat caddesindeki güzide birçok gece kulüplerinde sahneye çıktı.

GNL - DMC Müzik ile birlikte 3 albüm çıkardı.
Levent Dörter - Kırk Yılda Bir Şarkı Sözleri
inatçı huysuz sevgilim
hem zehirsin hem panzehir
bilsen ne kadar dertliyim
derdim sonsuz bir nehir
söyleseydin rahatlardım
muhteşem iki kelimeyi
sevgimin tuzunu katardım
üstümden yük atardım
dayanacak gücüm kalmadı
kırk yılda birde olsa
söyle bana sevdiğini
ne kadar taş kalbin varmış
eziyetin yetmedimi
aç kaldım sevgine
göstermediğin ilgine
bitişim elinden olacak
söyle bana sevdiğini

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »