Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Sözleri, Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Şarkı Sözü, Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Lyrics, Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolpa Şarkı SözleriKolpa - Kafam Senden Bile Güzel şarkı sözlerinden önce Kolpa grubu ile ilgili kısa bilgi;

Kolpa, 2005 yılında İstanbul’da Bora Yeter (bas) ve Barış Yurtçu (vokal) tarafından kuruldu.

Geçmişi, elemanlarının Adana'da geçirdikleri lise yıllarına dayanır.

2007 yılında ise gitarda Dinçer Çetin'in yerine yine baska bir lise arkadaşları Cenk Taner Dönmez'in geçmesiyle grup ilk albümün kayıtlarında yer alan 3 kişilik kadroya ulaştı ve 2009 Nisan ayında ilk albümleri "Hayat Senin" piyasaya sürüldü.

Samuray Gökçe'nin de gruba katılımıyla, grup son halini aldı.

Yatağın Soğuk Tarafı albümündeki "Hiç Bitmez Bu Masal" şarkısı, Show Tv'de yayınlanan Pis Yedili dizisinin jenerik müziği olarak kullanıldı. Bu dizinin ilk bölümünde konuk oyuncu olarak, rol almalarıyla birlikte oyunculukta yapmış oldular.
Kolpa - Kafam Senden Bile Güzel Şarkı Sözleri
Bu Gece Tüm Hesaplar Benden

Bir Kadeh Alana Bir Omuz Bedeva

Bak Nasılda Kandırıyor Kendini

Bir Teselli Ararken insan

Sussun Telefonlar Uyudum Mu Diye Soranlar

Dokunmasın Yalnızlığıma

Kimse Bilmesin Nerde Olduğumu

Sorarlarsa Öldü Dersin

Böyle Gelmiş Böylede Gider

Kafam Senden Bile Güzel

Anladım Hiç Kimsenin Suçu Değil

Kendim Ettim Kendim Buldum

Bu Gidişle Zaten Benim Sonum

Hiç Bir Hayra Alamet Değil

Sussun Telefonlar Uyudun Mu Diye Soranlar

Dokunmasın Yalnızlığımı

Kimse Bilmesin Nerde Olduğumu

Sorarlarsa Öldü Dersin

Böyle Gelmiş Bu Böylede Gider

Kafam Senden Bile Güzel

Kimse Bilmesin Nerde Olduğumu

Sorarlarsa Öldü Dersin

Böyle Gelmiş Bu Böylede Gider

Kafam Senden Bile Güzel

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »