İbrahim Tatlıses - Yorgun Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Yorgun Sözleri, İbrahim Tatlıses - Yorgun Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Yorgun Lyrics, İbrahim Tatlıses - Yorgun Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Yorgun şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü.

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Yorgun Şarkı Sözleri
Düse kalka ciktim ben bu yokusa
Yalvardim benimle gelen olmadi
kac kere yikilip düstüm yerlere
yalvardim elimden tutan olmadi
kac kere yikilip düstüm yerlere
yalvardim elimden tutan olmadi

Söylenecek gibi degil dostlarim
bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
neler cektim neler neler dostlarim
bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun

Söylenecek gibi degil dostlarim
bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
neler cektim neler neler dostlarim
bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun
Yorgun yorgunum yorgun yorgunum
Yorgun yorgunum yorgun yorgun

Yeter artik diye diye inledim
haykirdim sesimi duyan olmadi
yillarca aciyla dertle savastim
halin nedir diye soran olmadi
yillarca aciyla dertle savastim
halin nedir diye soran olmadi

Söylenecek gibi degil dostlarim
bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
neler cektim neler neler dostlarim
bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun

Söylenecek gibi degil dostlarim
bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
neler cektim neler neler dostlarim
bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun
Yorgun yorgunum yorgun yorgunum
Yorgun yorgunum yorgun yorgun
yorgun yorgunum allah yorgun yorgunum
yorgun yorgunum yorgun yorgun...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »