İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Sözleri, İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Lyrics, İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Yalan Dünya şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü.

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Yalan Dünya Şarkı Sözleri
Yalan dünya sana sesleniyorum artık,
Hiç birşeyinden zevk almıyorum dolaştıkca,
Bağrımda bulamıyorum al bu dünyadan,

Yarab yalvarıyorum dert sayanım derdim.
Artar eksilmez sabır teselliden müjde.
Getirmez bir kaderim var belli değişmez,

Al bu dünyadan yarab yalvarıyorum,
Bir kaderim var belli değişmez a
Tamamini Göster....l bu dünyadan.
Yarab yalvarıyorum yalan dünya sana.

Nettim neyledim bir yar sevdim sana,
Gelin eyledim felek vurdu sillesini,
Mecnuna döndüm al bu dünyadan.

Yarab yalvarıyorum dert sayanım.
Derdim artar eksilmez sabır teselliden.
Müjde getirmez bir kaderim var belli,

Değişmez al bu dünyadan yarab yalvarıyorum.
Bir kaderim var belli değişmez.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »