İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Sözleri, İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Lyrics, İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü.

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Tükendi Nakti Ömrüm Şarkı Sözleri
tükendi naktiömrüm
dilde sermaye olan
birah kaldı gülüm aman aman
sanırım derdimi lokmana gösterdim
dedi eyvah eyvah...
bu derdin def ola birçare hakiki bir
ilah kaldı gülüm aman aman

ne kara günlerde beni halketmiş evlam
ne kötü günler de beni doğurdu zavallı anam
tutundu şemsi bahtım gonca güllerim
simsilah kaldı gülüm aman aman
elimde bir keşkül başımda bir küllah
oda bana sermeye kaldı aman aman

ölümüne di nenni di nenni sebebim senn sin oy oyyy

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »