İbrahim Tatlıses - Alıştım Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Alıştım Sözleri, İbrahim Tatlıses - Alıştım Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Alıştım Lyrics, İbrahim Tatlıses - Alıştım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Alıştım şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü. Tedavisi bir buçuk iki ay daha devam edecek sanatçı yeniden sahnelere dönmeyi planlıyor...

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Alıştım Şarkı Sözleri
Duyarsan ağlama canım sevgilim
Ben her gün ölüp dirilmeye alıştım
Bazen şehirlerde bazen köylerde
Bir yırtık resminle aramaya alıştım
Dediler aşk için yakma kendini
Bilmezler içimdeki sevgimi
Sana bağlamışım ben gençliğimi
Derbeder etsende sürünmeye alıştım
Karanlık gecelerin sessizliğinde
Geçiyorum kendimden can kalmaz bende
Bazen vadilerde bazen çöllerde
İsmini haykırıp ağlamaya alıştım
Bir garip aşığım sevdim gönülden
Felek yar etmedi seni aldı elimden
Derdim yetmez gibi elin dilinden
Her gün bin bir türlü söyleyene alıştım
Gücüm yetmez dağ başında kalırsam
Ferhat gibi kayaları delersem
Kerem olur aşklarla yanarsam
Bağrımı dağlayan kora alıştım.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »