İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Sözleri, İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Lyrics, İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü. Tedavisi bir buçuk iki ay daha devam edecek sanatçı yeniden sahnelere dönmeyi planlıyor...

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Allah'ım Neydi Günahım Şarkı Sözleri
Allahım neydi günahım
Günahım neydi Allahım
Dualarımda yalvarmıştım
Onla olmaktı isyanım

Can yoldaşım arkadaşım
Kaderimdi sen yazmıştın
Ben nerde yanlış yaptım
Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

Ah bir anlasam nerede nerede nerede
Ben nerde yanlış yaptım
Mumlar yakmıştım yalvarmıştım
Sen yazmıştın olabilirdi
Sevgi yeterdi sen kaldırdın
Allah'ım
Ben nerde yanlış yaptım
Allah'ım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »