Göksel - Aşıklar Cenneti Şarkı Sözleri

Sayfamızda Göksel - Aşıklar Cenneti Sözleri, Göksel - Aşıklar Cenneti Şarkı Sözü, Göksel - Aşıklar Cenneti Lyrics, Göksel - Aşıklar Cenneti Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Göksel Şarkı SözleriGöksel - Aşıklar Cenneti şarkı sözlerinden önce Göksel ile ilgili kısaca bilgi;

Göksel, 25 Kasım 1971 İstanbul doğumludur.Asıl adı Göksel Demirpençe'dir.

Göksel , 1971 yılında , Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünü bitirmiştir.

Göksel, 1992 yılından itibaren birçok orkestrada solistlik yapmıştır.

Ayrıca, 1997 yılında ilk albümü Yollarla müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştır.
Göksel - Aşıklar Cenneti Şarkı Sözleri
Aşıklar cennetinden kovuldum
Yalnızlar aleminde bir yer buldum
Kendimi zincirlere vurdum
Çırpındı içimde deli arzun
Bendeki aşk böyle sönmüyor
Yalnızlık karabasan öldürüyor
Yana yana içim kavruluyor
Aşkın ihtirası acıtıyor
Günahlar denizinde boğuldum
Hayaller aleminde senin oldum
Kendimi yalanlarla avuttum
Sığmadı içime deli arzun
Bendeki aşk böyle sönmüyor
Yalnızlık karabasan öldürüyor
Yana yana içim kavruluyor
Aşkın ihtirası acıtıyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »