Göksel - Acıtmaz Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Göksel - Acıtmaz Beni Sözleri, Göksel - Acıtmaz Beni Şarkı Sözü, Göksel - Acıtmaz Beni Lyrics, Göksel - Acıtmaz Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Göksel Şarkı SözleriGöksel - Acıtmaz Beni şarkı sözlerinden önce Göksel ile ilgili kısaca bilgi;

Göksel, 25 Kasım 1971 İstanbul doğumludur.Asıl adı Göksel Demirpençe'dir.

Göksel , 1971 yılında , Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünü bitirmiştir.

Göksel, 1992 yılından itibaren birçok orkestrada solistlik yapmıştır.

Ayrıca, 1997 yılında ilk albümü Yollarla müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştır.
Göksel - Acıtmaz Beni Şarkı Sözleri
Bu ilkbahar çiçekler solar
Gün ne sana ne bana doğar
Kor ateştir aşk can yakar
Çok muhabbet tez ayrılık var

Bir köprü de karşılaştık
İki inatçı hem de kör aşık
Yok sebepten sorun çıkardık
Bu sonu biz hazırladık

Kördüğümlendi karıştık iyi mi
Uçarken sanki vurduk en dibe şimdi
Sen mi başlattın ben mi kışkırttım
Dök içini artık acıtmaz beni
Acıtmaz beni acıtmaz beni

Kalp kırıldı inceldi koptu
Veda ederken gün de soldu
Hem seni hem beni yordu
Böyle severken ayrılık zordu

Kördüğümlendi karıştık iyi mi
Uçarken sanki vurduk en dibe şimdi
Sen mi başlattın ben mi kışkırttım
Dök içini artık acıtmaz beni
Acıtmaz beni acıtmaz beni

Kor ateşte kör sevişmeler
Yerli yersiz didişmeler
Ne ayrı ne de beraber
Ben veremem sen karar ver

Kördüğümlendi karıştık iyi mi
Uçarken sanki vurduk en dibe şimdi
Sen mi başlattın ben mi kışkırttım
Dök içini artık acıtmaz beni
Acıtmaz beni acıtmaz beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »