Demet Akalın - Pırlanta Şarkı Sözleri

Sayfamızda Demet Akalın - Pırlanta Sözleri, Demet Akalın - Pırlanta Şarkı Sözü, Demet Akalın - Pırlanta Lyrics, Demet Akalın - Pırlanta Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Demet Akalın Şarkı SözleriDemet Akalın - Pırlanta şarkı sözlerinden önce Demet Akalın ile ilgili kısa bilgi;

Demet Akalın, 23 Nisan 1972; Gölcük, Kocaeli doğumludur...

Sanatçı annesinin desteği ile mankenlik kursuna katıldıktan sonra mankenlik ve oyunculukta yaptı.

O dönemde ciddi ve iyi bir meslek olan mankenlikte aranan bir isim olan Demet Akalın bunun yanında, 1992 yılında "Günlerden Pazar", 1994 yılında "Tele Anahtar" ve aynı yıl Hülya rolüyle "Sensiz Olmaz" filmlerinde rol aldı.

İlk albümünü 1996 yılında çıkaran Demet Akalın, 2004 yılında çıkardığı Banane albümünde bulunan "Aşkın Açamadığı Kapı" ile Kral TV Video Müzik Ödüllerinden "Yılın Şarkısı" ödülünü aldı.

2015 yılında Pırlanta isimli yeni bomba bir albüm yaptı. Albümde 13 şarkı var. Albüme ismini veren Pırlanta şarkısının sözleri.
Demet Akalın - Pırlanta Şarkı Sözleri

Sadece sen mi kurnazsın
Yalanına çocuklar inansın
Bende ne noksan ne eksilen var
Seni yüzde doksan etkileyen var

Tercihine saygı duyacaktım
Efendi efendi susacaktım
Ne zaman ki gerçeği öğrendim
Gülmekten ölecektim

Özgüveni tavan eksik afilli
Avcuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı
Pırlantaya mı karşı

Özgüveni tavan eksik afilli
Avcuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı
Pırlantaya mı karşı

Sadece sen mi kurnazsın
Yalanına çocuklar inansın
Bende ne noksan ne eksilen var
Seni yüzde doksan etkileyen var

Tercihine saygı duyacaktım
Efendi efendi susacaktım
Ne zaman ki gerçeği öğrendim
Gülmekten ölecektim

Özgüveni tavan eksik afilli
Avcuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı
Pırlantaya mı karşı

Özgüveni tavan eksik afilli
Avcuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı
Pırlantaya mı karşı

Pırlanta Albümündeki Tüm Şarkılar

01- Demet Akalın-Ders Olsun
02- Demet Akalın-Gölge
03- Demet Akalın-Şerefime Namusuma
04- Demet Akalın-Özüme Döndüm
05- Demet Akalın-Beş Yıl
06- Demet Akalın-Bekleyemedin mi
07- Demet Akalın-Seven Sever
08- Demet Akalın-Ya Sana Bir Şey Olursa
09- Demet Akalın-Gidenlerin Kalanları
10- Demet Akalın-Günaydın Abla
11- Demet Akalın-Matmazel
12- Demet Akalın-Pırlanta
13- Demet Akalın-Çalkala
14- Demet Akalın-Ders Olsun(Remix)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »