Ceza - Anneme Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ceza - Anneme Sözleri, Ceza - Anneme Şarkı Sözü, Ceza - Anneme Lyrics, Ceza - Anneme Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ceza Şarkı SözleriCeza - Anneme şarkı sözlerinden önce Ceza ile ilgili kısaca bilgi;

Ceza, 31 Aralık 1977 İstanbul doğumludur.Asıl adı Bilgin Özçalkan'dır.

1996 yılında kurduğu ilk grubu “U.C.S“nin ardından, 1998 yılında Tarık Gamert ile tanıştı ve “Nefret” grubunu kurdu.

Ceza, 2000 yılında Hammer Müzik ile anlaşarak “Meclisi Ala-İstanbul” albümünü çıkardı. Kıraç ile girdiği polemiklerle de gündeme gelen Ceza'nın küfür isimli şarkısı Kıraç'a yöneliktir.

Albüm çalışmalarının sürdüğü sırada yurt içinde pek çok konser ve organizasyonun vazgeçilmez ismi haline gelmiştir.

2007 yılında Almanya‘nın Münih kentinde düzenlenen MTV Avrupa Müzik Ödülleri’nde, En İyi Türk Şarkıcısı ödülünü alarak bir ilke imza atmıştır.
Ceza - Anneme Şarkı Sözleri
Gözlerim ateşte donmuş bir süre yoktum ortalarda beni gören herkes beni ben zannetmiş merkez napıyım bana yardım et Allah! Islak gözlerin üstüne nur gibi kar yağmış bahçesinde solmadı tek bir çiçek bile kuru kuru dikmek olmaz bir dilek dile! Ölümün önüne geçmek olmaz yok isyan ancak buna kalp dayanmaz ancak farkına varmak gerekir herhangi bir suçlu aranmaz! İlk nefesimde ben senin son nefesinde sen benim kollarımda şimdi ise güneşim ayım meleğim yıldızım!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »