Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Sözleri, Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Lyrics, Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Yüzde Seksen % 80 Şarkı Sözleri
Yar seni bana kim gönderdi
Annem bana hep söylerdi
Kısmetin ayağına gelir
Kendini yorma derdi

Sen sen ol ağzını açma
Fazla kusur arama
Birini bulursan şükret
İyi erkek karaborsada

Uslu durmadım,hiç susmadım
Aklıma geleni söyledim
Yok yere kimsenin kahrını,kaprisini
Çekemem ben
Kimsin ki sen!?

Nerden baksan haksızım
%80 arsızım
%90 kalpsizim
Bundan böyle sensizim

Hadi yine sen çok şanslısın
Senden bıktım ansızın
Kendini kurtardın sanma
Sen daha yolun başındasın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »