Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Sözleri, Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Lyrics, Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Bir Yaz Günü şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Bir Yaz Günü Şarkı Sözleri
Bir yaz günü uyandığımda
Hiç duymadığım sesler geldi kulağıma
Bir yaz günü kendimi yorgun
Tükenmiş bulup da bakınca aynaya
Daha sabahtan kararımı verdim
Ne iş var ne güç var bu gün benim
Bir günden ne çıkar istediğimi yapsam
Kimse farketmez dünya batmaz
Bir yaz günü herşeyden uzakta
Tek başıma uzandım kırlara
Bir yaz günü inanmak zor olsa da
Kuşlarla konuştum,rüzgarla yarıştım
Başımın üstünde yüzlerce kelebek
Dansedip döndüler etrafımda
Biraz uzakta akarsuyun
Gürültüsü kulaklarımda
Ne yazık değil mi kendimize
Ne yazık değil mi günlerimize
Her şey varken yanımızda
Ararız hepsini filmlerde
Şu kuşlara şu gökyüzüne bir bak
Rüzgar sanki seni uçuracak
Ağaçlardan sakın korkma
Yalnız değilsin buralarda
Bulutlara uzansın ellerin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »