Özlem Tekin - Aslan Yarim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Aslan Yarim Sözleri, Özlem Tekin - Aslan Yarim Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Aslan Yarim Lyrics, Özlem Tekin - Aslan Yarim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Aslan Yarim şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Aslan Yarim Şarkı Sözleri
Hey on beşli on beşli,
Tokat yolları taşlı,
Onbeşliler geliyor,
Kızların gözü yaşlı,
Aslan yarim aslan yarim,
Hey on beşli on beşli,
Tokat yolları taşlı,
On beşliler geliyor,
Kızların gözü yaşlı,
Aslan yarim kız senin adın hediye,
Ben dolandım sende dolan gel beriye,
Fistan aldım endazesi on yediye,
Aslan yarim aslan yarim,
Gidelim ilinizden,
Kurtulam dilinizden,
Yeşil baş ördek olsam,
Su içmem gölünüzden,
Aslan yarim kız senin adin hediye,
Ben dolandım sende dolan gel beriye,
Fistan aldım endazesi on yediye,
Ben dolandım sen de dolan gel beriye,
Aslan yarim aslan yarim..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »