Orhan Gencebay - Bilseydim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Bilseydim Sözleri, Orhan Gencebay - Bilseydim Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Bilseydim Lyrics, Orhan Gencebay - Bilseydim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Bilseydim şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Lakabı Orhan Baba'dır. Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir, ancak kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oyunculuğu yapan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Bilseydim Şarkı Sözleri
Meydan mi verirdim bu ayrılığa
Bilseydim bu kadar zor olduğunu
Bilseydim dünyanın böyle karanlık
Bilseydim bu kadar dar olduğunu

Dilimden sıçrayan bir kıvılcımın
Bilseydim biranda kor olduğunu
Bilseydim su anki gönül acımın
Senin yokluğunda var olduğunu

Meydan mı verirdim...

Bilseydim yüzümün dört mevsimi güz
İçimin ağlayan nar olduğunu
Bilseydim odamın dört duvarı düz
Sensiz yatağımın kar olduğunu buz olduğunu

Fırsat mı tanırdım bu dargınlığa
Bilseydim bu kadar zor olduğunu
Bilseydim zindandan daha karanlık
Bilseydim hücreden dar olduğunu

Boyun mu bükmezdim sitem etmene
Bilseydim sükutun kar olduğunu
Sebep mi olurdum dargın gitmene
Bilseydim küsünce sır olduğunu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »