Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Sözleri, Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Lyrics, Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Aşk Mezarı şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Lakabı Orhan Baba'dır. Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir, ancak kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oyunculuğu yapan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Aşk Mezarı Şarkı Sözleri
Kaz mezarcı kaz mezarcı
Aşkıma bir mezar kaz
Ben ölmeden aşkım öldü
Aşkıma bir mezar kaz
Vefasızın yolundan ben artık döneceğim
Kaz mezarcı derin kaz aşkımı gömeceğim"
Yıllardır harap eden beni bırakıp giden

Bana ihanet eden aşkımı gömeceğim
Mezarının başında vefasız diyeceğim
Kaz mezarcı derin kaz aşkımı gömeceğim
Yıllar var ki harap eden beni bırakıp giden
Bana ihanet eden aşkımı gömeceğim
Mezarının başında vefasız diyeceğim
Kaz mezarcı derin kaz aşkımı gömeceğim
Kaz mezarcı derin kaz aşkımı gömeceğim
Kaz mezarcı derin kaz aşkımı gömeceğim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »