Orhan Gencebay - Arıyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Arıyorum Sözleri, Orhan Gencebay - Arıyorum Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Arıyorum Lyrics, Orhan Gencebay - Arıyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Arıyorum şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Lakabı Orhan Baba'dır. Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir, ancak kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oyunculuğu yapan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Arıyorum Şarkı Sözleri
Arıyorum arıyorum
Senle geçen her anı arıyorum
Arıyorum, arıyorum
Kaybettim ve kayboldum arıyorum
Soruyorum soruyorum
Ayrılığa bir neden bulamıyorum
İkimiz bir bütünün iki yarısıydık
Bu hayatın vurduğu iki yaralısıydık
Varlıkta yoklukta dertlerin kucağında
Her şeyi paylaşan iki sırdaşıydık

Ne oldu canım gülüm nazar mı değdi bize
Dönelim eski halimize
Anla beni anla beni
Tarifsiz biri oldum anla beni
Aklım yine baştan gitti
Gönlüm kanlar içinde anla beni
Sensiz yapamıyorum dinle beni
Tövbeni yüzler değil
Binlerce bozsan da gel
Pirin dediği gibi ne haldeysen öyle gel
Yatağım buzdan gibi yastığım taştan gibi
Uykularım kurudu hasretin ayyaş gibi
Ne oldu canım gülüm nazar mı değdi bize
Dönelim eski halimize

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »