Kutsi - 20'li Yaşlar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kutsi - 20'li Yaşlar Sözleri, Kutsi - 20'li Yaşlar Şarkı Sözü, Kutsi - 20'li Yaşlar Lyrics, Kutsi - 20'li Yaşlar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kutsi Şarkı SözleriKutsi - 20'li Yaşlar şarkı sözlerinden önce Kutsi ile ilgili kısa bilgi;

Kutsi, 16 Mart 1973, Malatya doğumludur. Aslı adı Ahmet Kutsi Karadoğan'dır.

Anne adı Hatice, baba adı Şinasi'dir. Bir kız kardeşi olan Kutsi, Ayrancı Lisesi'ni bitirmiştir. Mimarlık eğitimini yarıda bırakmıştır.

İlk albümü "Aşk Payını Aldı"yı 2000 yılında, Erol Köse Production aracılığıyla çıkardı.

2006 yılında yayına başlayan Doktorlar, ardından da Kahramanlar ve Huzur Sokağı isimli dizilerde rol alarak, oyunculukta yaptı.

Veliaht isimli müzik yarışmasında ise jüri üyeliği yaptı.
Kutsi - 20'li Yaşlar Şarkı Sözleri
Sadece bilmeni istedim ki
Sen 20'li yaşlarımdaki en güzel şeydin
Ve hala benimsin

Bugün otuzuma giriyorum canım
20'li yaşlarımın son sabahındayım
Ellerim telefona gitmiyor canım
Otuz yaşımın sabahındayım

İçimde sensizliğin acısı
İçimde yorgun yıllar sancısı
Gözümde ayrılığın yaşları
Söyle bana biz neden ayrıldık

Yüzümde sensizliğin acısı
İçimde yorgun yıllar sancısı
Gözümde ayrılığın yaşları
Söyle bana biz neden ayrıldık


Sadece bilmeni istedim ki
Sen 20'li yaşlarımdaki en güzel şeydin
Bugün otuzuma giriyorum
20'li yaşımın son sabahında
Ellerim telefonda otuz yaşımın ilk sabahı
İçerlerde eski bir dostu aradım
Seni sormak için
Önce sustu
Birşey söylemedi seni üzdüğüm için
Oysa sadece bilmeni istedim ki
Sen 20'li yaşlarımdaki en güzel şeydin
Sen 20'li yaşlarımdaki en güzel şeydin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »