Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Sözleri, Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Şarkı Sözü, Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Lyrics, Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Ne Kadar Derdum Varimiş Şarkı Sözleri
Ne kadar çok derdun varimiş meğer
Hele birtanesi dünyaya değer
Sevup alamadan ölürsem eğer
Taş üstüne taş kalmasın dünyada
Sevip alamadan ölürsem eğer
Taş üstüne taş kalmasın dünyada
Ağlayan gözlerim gülmeyecekse
Sevdiklerim kıymet bilmeyecekse
Gidenler geriye dönemeyecekse
Taş üstünde taş kalmasın dünyada
Gidenler geriye dönemeyecekse
Taş üstünde taş kalmasın dünyada
Ağlama yüreğim ağlama sabret
Bu dertlerde birgün bitecek elbet
Kopacaksa kopsun şimdi kıyamet
Gidenler geriye dönemeyecekse
Taş üstünde taş kalmasın dünyada
Gidenler geriye dönemeyecekse
Taş üstünde taş kalmasın dünyada

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »