Hülya Polat - Aha Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Aha Sözleri, Hülya Polat - Aha Şarkı Sözü, Hülya Polat - Aha Lyrics, Hülya Polat - Aha Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Aha şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Aha Şarkı Sözleri
Oy oy güzelum birtanem
Yaptun yapacağuni söndürdün ocağumi
Ben nerden bilecektum aşık olacağumi

Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık
Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi

Oy oy güzelum birtanem
Yar söyle bekar misun el tutsam yakar misun
Benum ile beraber sevdaluğa var misun

Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık
Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi

Oy oy güzelum birtanem
Güzeli sevme koştur dertli gönlü sarhoştur
Gözüm kimseyi görmez senden gerisi boş

Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık
Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi

Oy oy güzelum birtanem
Petekteki bal misun binbir türlü hal misun
Yakışmazsın ellere sen benim emsalimsun

Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık
Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi

Oy oy güzelum birtanem
Bu aşkun kervanini böyle mi süreceğum
Ateşin sardu beni nasıl söndüreceğum

Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık
Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »