Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Sözleri, Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Şarkı Sözü, Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Lyrics, Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gülşen  Şarkı SözleriGülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim şarkı sözlerinden önce Gülşen ile ilgili kısa bilgi;

Türk pop müzik şarkıcısı Gülşen Bayraktar, 29 Mayıs 1976, İstanbul doğumludur...

"Be Adam" adlı ilk albümü 1996 yılında yayımlandı...

Ordu kökenli bir ailenin çocuğu olan Gülşen, Şehremini Lisesi'ni bitirdikten sonra İTÜ Türk Müziği Bölümü'ne girdi.

"Ya Tutarsa" isimli şarkısı ile MTV listelerinde üç numaraya kadar yükseldi ve bu albümle Müyap Müzik Ödülü aldı...

Murat Boz ile düet yaptıkları ve aynı zamanda bestesinde de imzası bulunan "İltimas" single'ı, 2014 yılının en uzun süre zirvede kalan düeti oldu...
Gülşen - Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim Şarkı Sözleri
Senin Gibisi Bir Daha Gelmez
Temennim Gelmesin De Zaten

Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim
Bunu Seninle Öğrendim Şahsen

Ben Daha Önce Hiç Sevilmemişim
Bunu Seninle Öğrendim Şahsen

Tercümesi Yok Tecrübesi Yok
Yeniyim Ben Daha Buralarda
Bildiğimi De Unutturuyor
Kokun Esince Rüzgarla

Ellerinden Öper Artık Seninim
Saçım Yüzüm Gel Git Aklımla
Her Şeyimle işte Anlayacağın

Nasılsa Bildiğini Okur Ya Hayat
Bizde Öyle işte Akışına Bırak
Açılırsak Ta Beraber Açılalım

Ellerinden Öper Artık Seninim
Saçım Yüzüm Gel Git Aklımla
Her Şeyimle işte Anlayacağın

Nasılsa Bildiğini Okur Ya Hayat
Bizde Öyle işte Akışına Bırak
Batıyorsak Ta Beraber Batalım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »