Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Sözleri, Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Şarkı Sözü, Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Lyrics, Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferdi Tayfur Şarkı SözleriFerdi Tayfur - Allah Acısın Bana şarkı sözlerinden önce Ferdi Tayfur ile ilgili kısa bilgi;

Ferdi Tayfur, 15 Kasım 1945, Adana, doğumludur.

Türk ses sanatçısı, besteci, yazar, ve sinema oyuncusu olan Ferdi Tayfur'un tam adı Ferdi Tayfur Turanbayburt'tur.

Ünlü tiyatro ve dublaj sanatçısı olan babası Cumali Turanbayburt'un öldürülmesi nedeniyle Ferdi Tayfur okuyamadı.

On yaşında ailesinin geçimini sağlamak amacıyla, çiftlikte çalışmaya başladı, 17 yaşındayken ise, şarkıcılık hayali ile, Adana'dan İstanbul'a geldi.

1975 yılından itibaren sayısız ödül almış, müzik albümleri yapmış, sinema filmlerinde baş rol oynamış, reklam filmlerinde rol almış, tv programları yapmıştır. 2009 yılında ise inşaat sektörüne de girmiştir.

Sanatçı 2013 yılında dolandırıcılara, 16 villa ve 6 villa arazisi kaptırdı ve sıkıntıdan hasta oldu. Önce şekeri çıkan, ardından siroz başlangıcı olan sanatçı son çare tapu iptal davası açtı.
Ferdi Tayfur - Allah Acısın Bana Şarkı Sözleri
kalbimde yalniz ,
senin ismini yasatirim ,
aglar aglar gezerim ,
hep seni dusunurum ,
askinla yana yana ,
tanriya yalvaririm

bekletme yeter inletme yeter
hasretin bana olumden beter
bekletme yeter inletme yeter
bu askin beni etti derbeder

dunyada neden beni
biraktin yapa yalniz
bilmem ne yaptim sana
bin bir dert verdin bana
alemden bir fayda yok
allah acisin bana

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »