Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Sözleri, Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözü, Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Lyrics, Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferdi Tayfur Şarkı SözleriFerdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım şarkı sözlerinden önce Ferdi Tayfur ile ilgili kısa bilgi;

Ferdi Tayfur, 15 Kasım 1945, Adana, doğumludur.

Türk ses sanatçısı, besteci, yazar, ve sinema oyuncusu olan Ferdi Tayfur'un tam adı Ferdi Tayfur Turanbayburt'tur.

Ünlü tiyatro ve dublaj sanatçısı olan babası Cumali Turanbayburt'un öldürülmesi nedeniyle Ferdi Tayfur okuyamadı.

On yaşında ailesinin geçimini sağlamak amacıyla, çiftlikte çalışmaya başladı, 17 yaşındayken ise, şarkıcılık hayali ile, Adana'dan İstanbul'a geldi.

1975 yılından itibaren sayısız ödül almış, müzik albümleri yapmış, sinema filmlerinde baş rol oynamış, reklam filmlerinde rol almış, tv programları yapmıştır. 2009 yılında ise inşaat sektörüne de girmiştir.

Sanatçı 2013 yılında dolandırıcılara, 16 villa ve 6 villa arazisi kaptırdı ve sıkıntıdan hasta oldu. Önce şekeri çıkan, ardından siroz başlangıcı olan sanatçı son çare tapu iptal davası açtı.
Ferdi Tayfur - Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözleri
ah bir cocuk olsaydim parklarda oynasaydim ,
dertten kederden uzak arkadaslar bulsaydim ,
buyudum de ne oldu omrum kederle doldu ,
cocukluk gunlerimi gonlum hep arar oldu.

seller gibi cosardim kanatlanir ucardim
bu duygular icinde ah bir cocuk olsaydim

umutlarim yel oldu gozyaslarim sel oldu
yasamak azap oldu ah bir cocuk olsaydim
nerede o saf dostluklar nereye kayboldular
o cocukluk gunlerim mazide mi kaldilar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »