Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Sözleri, Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Şarkı Sözü, Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Lyrics, Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferdi Tayfur Şarkı SözleriFerdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam şarkı sözlerinden önce Ferdi Tayfur ile ilgili kısa bilgi;

Ferdi Tayfur, 15 Kasım 1945, Adana, doğumludur.

Türk ses sanatçısı, besteci, yazar, ve sinema oyuncusu olan Ferdi Tayfur'un tam adı Ferdi Tayfur Turanbayburt'tur.

Ünlü tiyatro ve dublaj sanatçısı olan babası Cumali Turanbayburt'un öldürülmesi nedeniyle Ferdi Tayfur okuyamadı.

On yaşında ailesinin geçimini sağlamak amacıyla, çiftlikte çalışmaya başladı, 17 yaşındayken ise, şarkıcılık hayali ile, Adana'dan İstanbul'a geldi.

1975 yılından itibaren sayısız ödül almış, müzik albümleri yapmış, sinema filmlerinde baş rol oynamış, reklam filmlerinde rol almış, tv programları yapmıştır. 2009 yılında ise inşaat sektörüne de girmiştir.

Sanatçı 2013 yılında dolandırıcılara, 16 villa ve 6 villa arazisi kaptırdı ve sıkıntıdan hasta oldu. Önce şekeri çıkan, ardından siroz başlangıcı olan sanatçı son çare tapu iptal davası açtı.
Ferdi Tayfur - Ağlamazsam Uyuyamam Şarkı Sözleri
Bir sen söyler, bir de beni, dinlermisin ey kardeşim?
Yıllaryılı aşk uğruna ömrümü harcamışım.
Yıllaryılı aşk uğruna gençliğimi yıtırmışım...

Hangimiz usanıp, hangimiz bıkacağız?
Hangimiz yıkılmadan, sabahı bulacağız?
Ben usanmam, ben bıkmam, ben onsuz yaşayamam!
Ben her gece sessiz sessiz ağlamazsam uyuyamam!
Ben her gece sessiz sessiz hıçkırmazsam uyuyamam!

Her sabaha umut dolu, adımlarla koşuyorum.
Bunca çile dertten sonra, hayret nasıl yaşıyorum.
Bunca çile dertten sonra, şaştım nasıl yaşıyorum.

Çok şey var anlatacak, sevgiden aşktan yana.
Teselliye kalkışma, faydası olmaz bana.
Öyle sevdim, sevilmedim, sevenimi bilemedim.
Kim yüzüme güldüyse, onu bana dost bildim...
Kim yüzüme güldüyse, onu bana dost bildim...

Bırakırım bu mevzuyu, sonu gelmez sözlerin.
Bak dolu verdi ağlamam diyen gözlerin.
Haydi kalk, sigaranı unutma burası kapanıyor.
Bu saatte bulamayız sigarasız sabah olmuyor....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »