Efsun - Yavaş Yavaş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Efsun - Yavaş Yavaş Sözleri, Efsun - Yavaş Yavaş Şarkı Sözü, Efsun - Yavaş Yavaş Lyrics, Efsun - Yavaş Yavaş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Efsun Şarkı SözleriEfsun - Yavaş Yavaş şarkı sözlerinden önce Efsun ile ilgili kısa bilgi;

Türk rock müziği sanatçısı. Alternatif rock ve folk-rock tarzına sahiptir.

İlk stüdyo albümü Duy Sesimi 2006 yılında yayımlandı ve bu albümden toplam üç şarkıya video çekildi.

2011 yılında ise ikinci stüdyo albümü olan Sessiz Olmalıyım piyasaya sürüldü.

2004 yılında İstanbul sahnelerinde boy göstermeye başlayan Efsun, henüz albümü yayınlanmadan Hayal Kahvesi sahnesinde besteleriyle tanındı. İki yıl kulüp ve festivallerde konserler verdikten sonra 2006 yılında töre cinayetlerini konu alan ilk albümü Duy Sesimi yayınlandı.

Prodüktörlüğü Özer Dönerkaya tarafından üstlenilen albümde şarkı sözleri Efsun'a, müzikleri Efsun ve Özer Dönerkaya'ya ait on parça yer aldı.

İlk albümün çıkış videosu "Rüya" oldu. Albümün diğer klip videoları "Makus Talihim" ve "Sorma" oldu. Albüme adını veren şarkı, TRT tarafından sansürlendi.
Efsun - Yavaş Yavaş Şarkı Sözleri
Bir sevda bir neden
Sahi senin için neydim ben
Gün be gün eksildim ben
Seni isterken

Yavaş yavaş
Hasar aldım yavaş yavaş
Kalakaldım yavaş yavaş
Sana kaldım yavaş yavaş

Eşit değiliz anladım
Senle ben toprakla su
Nedir sevgimin senden korkusu
Offf

Yavaş yavaş
Hasar aldım yavaş yavaş
Kalakaldım yavaş yavaş
Sana kaldım yavaş yavaş
Sen istedin boyun eğdim
Kendimi sana ekledim
Şimdi kimim bilmiyorum
Büyülendim ben

Yavaş yavaş
Hasar aldım yavaş yavaş
Kalakaldım yavaş yavaş
Sana kaldım yavaş yavaş

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »