Ece Seçkin - Şok Oldum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ece Seçkin - Şok Oldum Sözleri, Ece Seçkin - Şok Oldum Şarkı Sözü, Ece Seçkin - Şok Oldum Lyrics, Ece Seçkin - Şok Oldum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ece Seçkin Şarkı SözleriEce Seçkin - Şok Oldum şarkı sözlerinden önce Ece Seçkin ile ilgili kısa bilgi;

Ece Seçkin, 12 Eylül 1991, İstanbul, doğumludur.

Annesi piyano öğretmeni olan sanatçı, 1998 yılında girdiği konservatuar sınavında, piyano bölümünü birincilikle kazandı.

Ayrıca, Filiz Coşkuner'den yaklaşık 8 yıl kadar bale ve dans eğitimi aldı.

2006 yılında ise Levent Arslan'dan özel şan dersleri almaya başladı.

2012 yılının Ağustos ayında, Doğulu Production markası ile Ozan Doğulu prodüktörlüğünde ilk albümü 'BU NE YA'yı çıkararak müzik dünyasına adım attı.
Ece Seçkin - Şok Oldum Şarkı Sözleri
Aşk yasaksa, gel tutukla.
Tutku gördüm, ben ufukta.
Öyle sessiz, terbiyesiz.
Niyeti bozuk, et bana yazık.

Bahar mısın, ateş gerek.
Şu elimden, tutar mısın?
Yasak mısın, duman gibi, ciğerimden yakar mısın?

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Sen sağlığa zararlısın.
Beni öldürmeye kararlısın.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »