Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Sözleri, Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Şarkı Sözü, Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Lyrics, Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ece Seçkin Şarkı SözleriEce Seçkin - Beni Deli Ediyor şarkı sözlerinden önce Ece Seçkin ile ilgili kısa bilgi;

Ece Seçkin, 12 Eylül 1991, İstanbul, doğumludur.

Annesi piyano öğretmeni olan sanatçı, 1998 yılında girdiği konservatuar sınavında, piyano bölümünü birincilikle kazandı.

Ayrıca, Filiz Coşkuner'den yaklaşık 8 yıl kadar bale ve dans eğitimi aldı.

2006 yılında ise Levent Arslan'dan özel şan dersleri almaya başladı.

2012 yılının Ağustos ayında, Doğulu Production markası ile Ozan Doğulu prodüktörlüğünde ilk albümü 'BU NE YA'yı çıkararak müzik dünyasına adım attı.
Ece Seçkin - Beni Deli Ediyor Şarkı Sözleri
Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor

Bir bilsem neler hissettiğini
Kullanma sana olan ilgimi
Öyle bir havaya girdin ki
Keyfin yerinde mi

Hoşuna mı gidiyor
Beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan
Söylemek bana zoruna mı gidiyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »