Demir Demirkan - Bana Müsaade Şarkı Sözleri

Sayfamızda Demir Demirkan - Bana Müsaade Sözleri, Demir Demirkan - Bana Müsaade Şarkı Sözü, Demir Demirkan - Bana Müsaade Lyrics, Demir Demirkan - Bana Müsaade Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Demir Demirkan Şarkı SözleriDemir Demirkan - Bana Müsaade şarkı sözlerinden önce Demir Demirkan ile ilgili kısa bilgi;

Demir Demirkan, 12 Ağustos 1972, Adana, doğumludur.

Liseyi İzmir Özel Çamlaraltı Koleji'nde tamamladı. Ardından, Bilkent Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünde öğrenim gördü.

Üniversite okuduğu dönemde Pentagram grubuna gitaristlik yaptı.

Demir Demirkan 2002 Ekim ayından itibaren Show TV'de yayınlanmaya başlayan "5'i Bir Yerde" adlı TV Dizisinin başrolünde yeraldı. Jenerik şarkısı ve müziklerini yazan Demirkan, "Hayat Sensiz Olmuyor" adlı şarkıya da diziden alınan görüntülerin de bulunduğu bir klip de çekti.

2003 yılının Eurovision şarkı yarışmasında Sertap Erener'in seslendirdiği ve Türkiye'ye birincilik getiren "Every Way That I Can" adlı şarkının sözlerini yazdı ve şarkıyı besteledi.

2004 yılında 3. solo albümü "İstanbul 2004", 2007 yılında 4. solo albümü "Ateş Yağmurunda Çırılçıplak" yayınlandı.
Demir Demirkan - Bana Müsaade Şarkı Sözleri
Çekilmiştim kabuğuma
Kötü niyetle değil
Yaşamıyordum ama
Tal ölmek de değil
Bir kez sandım ama
Kapıldım sana
Ruhum bulandı kana
Aferin bana
Çok sevdim hep yıkıldım
Çok öldüm hep dirildim
Çok izledim hep aynı sahne
Bu son olsun
Hadi müsaade bana
Yana yana
Bir ışık gördüm darılma
Gözüm alışık değil
Kıyına geldim ama
Denizin açık değil
Güvenmezdim ama
Korkma dedin bana
Diyim bir kez daha
Aferin bana
Çok sevdim hep yıkıldım
Çok öldüm hep dirildim
Çok izledim hep aynı sahne
Bu son olsun
Hadi müsaade bana
Yana yana

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »